Gdzie możesz śledzić przesyłkę?

W wiadomości potwierdzającą wysyłkę zamówienia znajdziesz numer swojej przesyłki. Skopiuj go i wklej na stronie danego przewoźnika.
Link do śledzenia paczki znajdziesz tutaj:
LOKALIZATOR PACZKI

Co się dzieje w przypadku, gdy kurier DPD nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem?

Kurier podejmuje dwie próby doręczenia przesyłki. W przypadku, gdy kurier nie zastał nikogo pod wskazanym adresem podejmie kolejną próbę doręczenia w ciągu następnych 2 dni roboczych. W przypadku, gdy kurier DPD nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem przesyłka trafi do oddziału DPD Parcel, gdzie będzie oczekiwać 7 dni na odbiór osobisty. Następnie zostanie zwrócona do naszego sklepu.

Co należy zrobić w sytuacji, gdy otrzymany towar dotarł uszkodzony?

Co należy zrobić w sytuacji, gdy otrzymana przesyłka jest uszkodzona (np. rozerwany karton)?

W tym wypadku prosimy o spisanie u przewoźnika protokołu w celu ustalenia szkody oraz okoliczności jej powstania. Następnie prosimy o przesłanie mailowo skanu tego protokołu na adres: biuro@modomigliore.pl

Czy kurier kontaktuje się przed doręczeniem paczki?

Kurier nie ma obowiązku kontaktu telefonicznego przed dostarczeniem przesyłki. Otrzymasz natomiast wiadomość sms z podanym terminem dostawy zamówienia. Termin dostawy można również sprawdzić na stronie przewoźnika. Link do śledzenia paczki znajdziesz tutaj: https:/www.modomigliore.pl/lokalizator

Czy istnieje możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

Z witryny www.modomigliore.pl możliwa jest wysyłka do większości państw Europejskich przedstawionych w załączniku* koszty-dostawy

Dla wielu państw posiadamy osobne strony internetowe za pośrednictwem których należy składać zamówienia. Lista tych krajów znajduje się w lewym dolnym rogu naszej strony.

Zarejestruj się

Zakładanie nowego konta

Masz już konto?
Log in instead lub Ustaw nowe hasło