Gdzie możesz śledzić przesyłkę?
LOKALIZATOR PACZKI
ButtonCo się dzieje w przypadku, gdy kurier DPD nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem?
Co należy zrobić w sytuacji, gdy otrzymany towar dotarł uszkodzony?
Co należy zrobić w sytuacji, gdy otrzymana przesyłka jest uszkodzona (np. rozerwany karton)?
W tym wypadku prosimy o spisanie u przewoźnika protokołu w celu ustalenia szkody oraz okoliczności jej powstania. Następnie prosimy o przesłanie mailowo skanu tego protokołu na adres: biuro@modomigliore.pl
Czy kurier kontaktuje się przed doręczeniem paczki?
Kurier nie ma obowiązku kontaktu telefonicznego przed dostarczeniem przesyłki. Otrzymasz natomiast wiadomość sms z podanym terminem dostawy zamówienia. Termin dostawy można również sprawdzić na stronie przewoźnika. Link do śledzenia paczki znajdziesz tutaj: https:/www.modomigliore.pl/lokalizator
Czy istnieje możliwość wysyłki zamówienia za granicę?
Z witryny www.modomigliore.pl możliwa jest wysyłka do większości państw Europejskich przedstawionych w załączniku* koszty-dostawy
Dla wielu państw posiadamy osobne strony internetowe za pośrednictwem których należy składać zamówienia. Lista tych krajów znajduje się w lewym dolnym rogu naszej strony.